Chirurgiczne usuwanie wrastajacych paznokci

Chirurgiczne usuwanie wrastających paznokci Wrocław

Problem wrastających paznokci to nie tylko estetyczny problem, ale przede wszystkim bolesny i problematyczny. Paznokieć wrasta, kiedy rośnie w skórę zamiast ponad nią. To może prowadzić do bólu, zaczerwienienia, opuchlizny , w poważnych przypadkach, do infekcji. Leczenie wrastających paznokci zależy od nasilenia problemu. W początkowych stadiach można spróbować domowych sposobów leczenia, jednak, gdy problem jest poważniejszy i prowadzi do dużego dyskomfortu zaleca się chirurgiczne usuwanie wrastających paznokci. W naszej klinicce MMClinic we Wrocławiu wykonasz ten zabieg szybko i bezboleśnie.

Chirurgicze usuwanie wrastających paznokci cena, ile kosztuje usunięcie?

Chirurgiczne usunięcie wrastającego paznokcia

500 zł

Korzyści zabiegu

Chirurgiczne usunięcie wrastającego paznokcia to procedura, która często jest konieczna w przypadku wrastającego paznokcia palucha, kiedy mniej inwazyjne metody nie przynoszą ulgi. Jest kilka korzyści zdecydowania się na ten rodzaj leczenia.

Ulga w bólu

Wrastający paznokieć powoduje znaczny dyskomfort i ból, szczególnie podczas chodzenia. Usunięcie wrastającego paznokcia pozwala na natychmiastową ulgę od bólu.

Zapobieganie infekcjom

Wrastanie paznokcia stwarza ryzyko powstania poważnych infekcji, które mogą prowadzić do poważniejszych problemów zdrowotnych, takich jak sepsa. Chirurgiczne usunięcie wrastającego paznokcia eliminuje to ryzyko.

Zapobieganie dalszemu wrastaniu

Chirurgiczny zabieg usunięcia wrastającego paznokcia może zapobiec przyszłemu wrastaniu paznokcia, zwłaszcza jeśli procedura obejmuje usunięcie części lub całego macierzystego obszaru paznokcia (część skóry, z której rośnie paznokieć).

Poprawa jakości życia

Ból i dyskomfort spowodowany wrastającym paznokciem mogą znacznie wpłynąć na jakość życia. Może to ograniczać mobilność i aktywność fizyczną, wpływać na nastrój i sen. Usunięcie wrastającego paznokcia pozwala wrócić do normalnego życia bez bólu.

Zapobieganie uszkodzeniu sąsiednich tkanek

Wrastający paznokieć, jeśli nie jest leczony, może prowadzić do uszkodzenia sąsiednich tkanek, w tym skóry i kości. Chirurgiczne usunięcie wrastającego paznokcia pomaga zapobiegać takim uszkodzeniom.

Zapobieganie urazom paznokcia

Wrastający paznokieć jest bardziej podatny na urazy, takie jak uderzenia czy naciski. Usunięcie problemu na drodze chirurgicznej znacznie zmniejsza ryzyko takich urazów.